Výměna, vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Pokud nesedí, nevyhovuje barevně nebo jste čekali něco jiného, můžete zboží vrátit nenošené, nepoužité a nepoškozené do 14 dnů od obdržení objednávky. 

Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • E-mail a telefon
  • Bankovní účet pro vrácení částky

Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger a my pošleme instrukce, jak prostřednictvím Zásilkovny poslat zpět. Poplatky ZÁSILKOVNA ČR 49,-, ZÁSILKOVNA SK 89,-. Poplatek za zaslání přes Zásilkovnu je odečten při vracení částky za zboží.

Pokud Vám výměna přes Zásilkovnu nevyhovuje je možné zaslat balíček na vlastní náklady na adresu uvedenou na konci článku.

FORMULÁŘ ZDE

 

Výměna zboží

Stejně jako u vrácení zboží je možné zboží vyměnit, pokud nesedí velikost nebo barva, můžete zboží vyměnit nenošené, nepoužité a nepoškozené do 14 dnů od obdržení objednávky.

Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Zboží, za které chcete vyměnit
  • E-mail a telefon

Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger a my pošleme instrukce, jak prostřednictvím Zásilkovny poslat zpět. 

Pokud Vám výměna přes Zásilkovnu nevyhovuje je možné zaslat balíček na vlastní náklady na adresu uvedenou na konci článku.

FORMULÁŘ ZDE

 

Reklamace zboží

Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.

Našli jste vadu, která neodpovídá běžnému nošení nebo Vám byl zaslán poškozený či vadný produkt? Obraťte se na nás a společně najdeme to nejvhodnější řešení.

Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Podrobný popis vady produktu
  • E-mail a telefon

Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger a my pošleme instrukce, jak prostřednictvím Zásilkovny poslat zpět. 

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené z používání produktů, funkčních vlastností a škoda z neodborného používání. Stejně také škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na tyto vady se nevztahuje záruka. Záruční lhůta je stanovena zákonem na 24 měsíců, nebo je uvedena u výrobku. Daňový doklad slouží jako záruční list. Maximální doba vyřízení reklamace je stanovena zákonem na 30 dní, budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve. O průběhu Vás budeme informovat emailem či SMS.

Adresa na zaslání zboží, prosím uvádějte náš telefon.

DN-SERVIS s.r.o. - z Římské Říše
J. K. Tyla 2627 
41501 Teplice
telefon: 606643939

Balíčky zaslané na dobírku nebudou převzaty!