Výměna, vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží
Pokud nesedí, nevyhovuje barevně nebo jste čekali něco jiného, můžete zboží vrátit nenošené, nepoužité a nepoškozené do 14 dnů od obdržení objednávky.
Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- E-mail a telefon
- Bankovní účet pro vrácení částky
Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger. Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s možností poddání kde nahlásíte náš kód ID 92066138 . Obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí. Nic neplatíte
Pokud Vám výměna přes Zásilkovnu nevyhovuje je možné zaslat balíček na vlastní náklady na adresu uvedenou na konci článku.
Výměna zboží
Stejně jako u vrácení zboží je možné zboží vyměnit, pokud nesedí velikost nebo barva, můžete zboží vyměnit nenošené, nepoužité a nepoškozené do 14 dnů od obdržení objednávky.
Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Zboží, za které chcete vyměnit
- E-mail a telefon
Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger. Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s možností poddání kde nahlásíte náš kód ID 92066138 . Obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí. Nic neplatíte
Pokud Vám výměna přes Zásilkovnu nevyhovuje je možné zaslat balíček na vlastní náklady na adresu uvedenou na konci článku.
Reklamace zboží
Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.
Našli jste vadu, která neodpovídá běžnému nošení nebo Vám byl zaslán poškozený či vadný produkt? Obraťte se na nás a společně najdeme to nejvhodnější řešení.
Zboží zabalte a přiložte k němu formulář s informacemi:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Podrobný popis vady produktu
- E-mail a telefon
Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger. Zabalené zboží zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s možností poddání kde nahlásíte náš kód ID 92066138 . Obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí. Nic neplatíte
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené z používání produktů, funkčních vlastností a škoda z neodborného používání. Stejně také škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na tyto vady se nevztahuje záruka. Záruční lhůta je stanovena zákonem na 24 měsíců, nebo je uvedena u výrobku. Daňový doklad slouží jako záruční list. Maximální doba vyřízení reklamace je stanovena zákonem na 30 dní, budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve. O průběhu Vás budeme informovat emailem či SMS.
Adresa na zaslání zboží, prosím uvádějte náš telefon.
DN-SERVIS s.r.o. - z Římské Říše
J. K. Tyla 2627
41501 Teplice
telefon: 606643939
Balíčky zaslané na dobírku nebudou převzaty!