Časté dotazy
Zde najdete souhrnné odpovědi na často kladené otázky.
- Kdy mi bude objednávka doručena, když obsahuje zboží Arrak Outdoor s dodáním 1-2 týdny?
Vaše objednávka bude v tomto případě odeslána po naskladnění zboží, které se objednává přímo ze Švédska.
Klasická doba dodání je 1 týden, v horším případě při pozdržení zásilky až 2 týdny. A jakmile máme vše skladem, obratem balíčky připravujeme pro odeslání či vyzvednutí.
- Jak postupovat v případě výměny či vrácení zboží?
Zboží může být ze zákona vráceno do 14 dnů od obdržení objednávky a to bez udání důvodů. Musí být nepoužité, nenošené a nepoškozené s původními cedulkami s přiloženým formulářem o vracení/ výměně ho zabalte a zašlete zpět. Veškeré informace nám prosím zašlete na objednavky@zrimskerise.cz nebo přes messenger a my pošleme instrukce, jak prostřednictvím Zásilkovny poslat zpět. Pokud Zásilkovnu využít nechcete, zašlete nám zboží na Adresu sídla firmy na vlastní náklady. Veškeré další informace najdete v článku Vrácení, výměna a reklamace zboží ZDE.
- A jak postupovat když je zboží na reklamaci?
Ve výjímečných případech se může stát že Vám bude doručeno vadné zboží. V tom případě provádíme okamžitou výměnu. Prosím nás kontaktujte na objednavky@zrimskerise.cz
- Když se zaregistruji dosáhnu časem na věrnostní slevy?
Pokud se zaregistrujte tak po nákupu nad 7 tisíc korun dostanete slevu 5% která Vám zůstane po dobu 12 měsíců. V případě že za tu dobu nic nenakoupíte, bude sleva opět smazána.